loading...
جامعه ی هواداران فرزاد فرزین
mohammad بازدید : 6 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

قرار بود پیش از این برای تیتراژ ابتدایی برنامه طبق نظر احسان قطعه ای با سه خواننده تولید شود اما پیشنهاد کردم که این کار برای برنامه ماه عسل مناسب نیست به نظر من قطعه ای باید برای این برنامه ساخته شود که بتواند احساسات مردم را نوازش کند چند صدای همزمان اجازه ی برقراری ارتباط را به مخاطب نمی دهد . به همین دلیل فرار شد برای ترانه ای که از پیش سروده شده بود .من و چند نفر دیگر آهنگ سازی کنیم و نهایتا کار من مقبول افتاد.
این کار به اصطلاح دقیقه نود ساخته شدو من زمان کمی برای ساختن ملودی داشتم .خلاصه کار را ساختم که شکر خدا خوب از آب درآمد وخودم آنرا خیلی دوست دارم .یک اثر احساسی و متفاوت که شاید مخاطبانم در این فرم ازمن نشنیده باشند .خوشبختانه تا به امروز بازخورد های خوبی از این کار گرفته ام وفکر میکنم تیتراز برنامه ماه عسل بهترین تیتراژی باشد که تا به حال اجرا کرده ام .

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام یک از قطعات آلبوم (شلیک)فرزاد فرزین را بیشتر میپسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 54
  • بازدید سال : 104
  • بازدید کلی : 1,052