loading...
جامعه ی هواداران فرزاد فرزین
mohammad بازدید : 6 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)


-  آلبوم جدید فرزاد فرزین تا کجا پیش رفته و چه بخش هایی از آلبوم تکمیل شده؟

 

آلبوم جدید را اگر بخوایم در مورد پیشرفت هاش صحبت کنیم باید بگم کار ضبط آلبوم جدید انجام شده و تقریباً میشه گفت تموم شده آلبوم جدید و همه ی کارهاش انجام شده.هم در بخش ترانه و هم آهنگ و تنظیم.میشه گفت آلبوم تکمیل شده هست ولی به دلیل اجرای های شهرستان و یه سری برنامه هایی که در آینده داریم و پروسه ی مجوز و ویدیو کلیپ های آلبوم تصمیم گرفتیم که آلبوم جدید رو بعد از ماه های محرم و صفر منتشر کنیم.

 

- شایعات زیادی در مورد اسم آلبوم جدید فرزاد فرزین به وجود آمده بود که بعدا تکذیب شدند ، اسمی برای این آلبوم مشخص شده ؟

 

اسم آلبوم هنوز قطعی نشده ، و سعی می کنم تا وقتی که اسم آلبوم قطعی نشده حرفی نزنم در موردش ، چون تا زمانی که اسم آلبوم قطعی نشه نباید چیزی در مورد اسمش گفت .

 

- اسم این آلبوم هم با * ش* شروع میشه ؟

 

 بله به احتمال خیلی زیاد با *ش* شروع میشه .

 

- قرار بود چند قطعه به زبان انگلیسی هم در این آلبوم گنجانده بشه ، در مورد این قطعات توضیح میدین ؟

 

 ما سه قطعه آماده کردیم . منتها مشخص نیست چند قطعه از این سه قطعه رو توی آلبوم جدید قرار بدیم .گاهاً پیش میاد ما چهارده قطعه برای یک آلبوم آماده می کنیم اما در نهایت نه یا ده قطعه از این چهار قطعه به عنوان آلبوم منتشر می شن . ممکنه که کم و زیاد بشه این تعداد قطعه ی انگلیسی که در آلبوم قراره منتشر بشه ولی ما سه تا کار رو ضبط کردیم و آماده داریم.

 

- اخباری مبنی بر همکاری های بین المللی فرزاد فرزین منتشر شده بود از طریق برخی خبرگزاری ها و گفته شده بود این قطعات انگلیسی با یک پیش فرضی تهیه می شن و ممکنه تو آلبوم بعدی فرزاد فرزین این قطعات انگلیسی با همکاری هنرمندان بین المللی اجرا بشن ، همچین چیزی صحت داره ؟

 

 راستش قصدش را داریم ولی خوب هنوز چیزی قطعی نشده و هنوز کس خاصی را در نظر نگرفتیم . رایزنی های مربوط به این قضیه رو ما هنوز به اون صورت انجام ندادیم و هنوز قطعی نشده که ما بتونیم اسمی از کسی ببریم.ولی سعی خودمون را می کنیم که این اتفاق بیوفته.اما متاسفانه در حال حاضر اسم بردن صحیح نیست چون اگر ما بخواهیم کاری رو با هنرمندهای بین المللی انجام بدیم اول باید خود اون هنرمند یا خود اون گروه قبول کنن این همکاری رو و بعد مجوز های مربوط به این همکاری گرفته بشه و تازه بحث قرارداد های مالی با اون گروه یا اون هنرمند پیش میاد که من فکر می کنم با توجه به اینکه هنوز رایزنی های خودمون رو در این مورد به صورت کامل انجام ندادیم و مجوز و قرار دادی ثبت نشده بهتره که خبری در مورد این همکاری ها منتشر نشه.

 

- تیزری هم آماده کردین برای آلبوم جدید ؟

 

 قرار بود تیزر هم آماده کنیم که متاسفانه هنوز آماده نکردیم  . اما حتماً تیزر برای آلبوم جدید خواهیم داشت . این تیزر را حدودا دو هفته قبل از انتشار آلبوم منتشر می کنیم که فاصله ی زیادی با انتشار آلبوم نداشته باشه.

 

- با توجه به اینکه آلبوم بعد از محرم و صفر منتشر میشه و تا انتشارش زمان زیادی مونده قصد بیرون دادن تک آهنگ تا اون موقع رو ندارین ؟

 

 چون ما قبل از ماه محرم ، مهرماه و آبان ماه ۹۲ چهار شب و در هشت سانس در تهران کنسرت داریم (البته ممکنه به ده سانس هم افزایش پیدا کنه) یک یا دو آهنگ رو تو فضای مجازی به صورت تک آهنگ منتشر می کنیم اما کل آلبوم می مونه برای بعد از محرم و صفر .

 

- مجوز های این دو آهنگ گرفته شده ؟

 

بله مجوز هاشون صادر شده.

 

- کنسرت های تهران در سالن برج میلاد برگزار خواهند شد ؟

 

 خیر . سالن میلاد نمایشگاه .

 

- سرنوشت فیلم کنسرت آبان ماه پارسال فرزاد فرزین هم که قرار بود پارسال منتشر بشه آخرش معلوم نشد .

 

 علت پخش نشدنش این بود که افکت گذاری و برگزاری کنسرت های مهر ماه و آبان ماه ۹۲ که در پیش رو داریم قرار هست که به صورت ۳D یا سه بعدی انجام بشه.به همین دلیل حیف دونستیم که تو این مجموعه ی تصویری که قراره منتشر بشه از این کنسرت فیلمی نباشه . به همین دلیل اجازه میدیم که این کنسرت هم فیلمبرداری بشه و بخش هایی از این کنسرت رو در این مجموعه ای که در قالب فیلم کنسرت های فرزاد فرزین بیرون میاد داشته باشم.

 

- اجراهای تهران چه زمانی هستن ؟

 

 ان شاء الله نوزدهم ، بیستم و سی ام مهر ماه و یک آبان ماه .

 

- پکیج تصویری که همراه با آلبوم جدید فرزاد منتشر میشه محتویاتش چی هست ؟

 

 ویدیو کلیپ های قطعات آلبوم هستن . بعد از ایام سوگواری محرم و صفر که وقت آزاد داشته باشیم شروع می کنیم برای تصویر برداری ویدیو کلیپ های آلبوم و تیزر آلبوم که قراره در کنار آلبوم منتشر بشن.

 

- تو کنسرت های خارج از کشور (کانادا) هم بعد از یه مدت اعلام شد که کنسل شدن . دلیلش چی بوده ؟

 

 خدمت شما عرض شود که بعد از آغاز همکاری من و آقای فرزین شروع کردیم به یک سری ابتکارها و فعالیت هایی با نظارت من.چه در زمینه ی تنظیم و آهنگسازی و چه در زمینه ی مکان کنسرت ها و شرایط احساسی آهنگ ها.در قطعه ی ماه عسل این تغییر در زمینه موسیقایی مشخص شد که با سیاست کاری من ساخته شد.شکل گرفتن این تغییرات در زمینه ی موسیقایی و سایر زمینه ها باعث شد ما همه چیز رر از جمله کنسرت کانادا را عقب بندازیم.اما کنسرت های خارجی رو قطعاً در برنامه داریم.مثلاً ۲۶ مهر در دبی کنسرت داریم.قرارداد کنسرت های کانادا هم بسته شده اما فعلاً زمانش رو عقب انداختیم.بعد از انتشار آلبوم هم حتماً شروع کنسرت های خارج از کشور رو داریم.در آمریکا و اروپا و انگلستان و استرالیا و جاهای دیگه.

 

- گروه ارکستر برای اجرای های زنده ی پیش رو ، تغییراتی را هم به خودش می بینه؟

 

 تو کنسرت های تهران مهر ماه و آبان ماه ما از گروه سازهای زهی بادی استفاده می کنیم.یعنی از ساز هایی مثل ساکسیفون،ترومپت و ترومبون به صورت همزمان استفاده می کنیم. همچنین دو تا تک آهنگ جدید و آهنگ ماه عسل هم اجرا میشن تو کنسرت های تهران پیش رو.گروه زهی داریم اما ارکستر پایه همون ارکستر هست.نوازنده ی ساکسیفون داشتیم(ایمان جعفری پویان)که عوض کردیم و همونطور که گفتم با تغییراتی که در تنظیم آهنگ ها به وجود آوردم به ایشون نیازی نداریم چون ساز ترومپت رو جایگزین ساکسیفون می کنیم و آقای علیرضا میرآقا نوازنده ی ترومپت به جای آقای جعفری پویان به گروه اضافه شدن که از نوازندگان چیره دست ترومپت هستن.بیشتر کار های ارکستر چه از نظر فنی و موسیقایی و  چه از نظر هماهنگی به عهده ی خودم هست و این تغییرات با تنظیم های جدید خودم و با مدیریت خودم انجام شدن.

 

- از تور کنسرت های ایران چه خبر ؟

 

 یه مدت استراحت کردیم و من تنظیم ها را عوض کردم به همین علت مدتی بود کنسرتی نداشتیم.اینجا جا داره از امیر میلاد نیکزاد و زحماتش هم تشکر کنم.چالوس و انزلی رفتیم این یکی دو هفته و در پیش رو هم کنسرت تبریز داریم.محمود آباد برنامه داریم.بعدش در ساری ، اردبیل ، کرج ، قزوین ، کرمان و تهران .

 

- چرا کنسرت های تهران را در سالن برج میلاد برگزار نمی کنید؟

 

سیستم ۳D که قرار هست ما در کنسرت تهران داشته باشیم ، فضای زیادی رو می طلبه و پخش کننده اش نیاز به سطح بیشتری داره که این فضا در سالن برج میلاد وجود نداره و شرایط سالن میلاد نمایشگاه با توجه به سن بزرگتر مناسب تر هست.

 

- قیمت بلیط ها در کنسرت ۳D  فرزاد فرزین از حد معمول بالاتر نمیره ؟ به هر حال یک تکنولوژی مد روز هست و هزینه ی زیادی برای شما داره . این هزینه از طریق قیمت بلیط ها جبران میشه ؟

 

 نه. نه . به هیچ عنوان. بالغ بر صد میلیون تومان این کار هزینه می بره ولی ما خودمون و اسپانسر هامون این هزینه رو تقبل می کنیم و به قیمت بلیط های کنسرت اضافه نخواهد شد.و حتی اگه این کار انجام هم نشه ما قیمت بلیط ها را بالا نمی بریم.

 

- سبک آلبوم جدید فرزاد فرزین متفاوت با سبک قدیمی این خواننده هست؟

 

 ببینید مدیریت انتخاب ترانه و آهنگ و سایر بخش های آلبوم به عهده ی من بوده و من فکر می کنم از نظر احساسی کار های این آلبوم متفاوت تر شده و سبک فرزاد در این آلبوم یک سبک احساسی و فکر شده است.و به شکلی این آلبوم رو جمع آوری کردیم که مخاطب های این آلبوم رنج سنی بالاتری نسبت به آلبوم های قبلی فرزاد دارند.البته کار های ریتمیک هم داریم ولی کار های احساسی بیشتر هستن و آلبوم کمی نرم تر و احساسی تر شده.

 

- بهترین آلبوم فرزاد فرزین خواهد بود ؟

 

 بله . قطعاً .

 

- و اما حرف آخر ؟

 

راستش من از وقتی که مدیریت کار های فرزاد فرزین رو به عهده گرفتم سعی کردم زیاد حرف نزنم و مصاحبه نکنم و بیشتر عمل کنم.دوست دارم چند ماه پیش رو هم تموم بشن و همه کار ها و سوپرایز ها و فعالیت های ما رو ببینن و ببینن چقدر زحمت کشیدیم و چه کار هایی انجام دادیم بعد مصاحبه کنم.به همین دلیل من تو این مصاحبه خیلی چیز ها رو نگفتم و در واقع لو ندادم فعلاً تا وقتی که شما کارها رو ببینید بعدش در موردشون حرف می زنیم.بهتره که قبل از اجرای زنده ی تهران و انتشار آلبوم تو مصاحبه ها یک سری مسائل و و سورپرایز ها رو مشخص نکنیم تا برای مخاطب جذابیت داشته باشه بعدش و تو مصاحبه های بعدی سعی می کنم در مورد کارها و فعالیت هامون بیشتر صحبت کنم و بگم که چه کار هایی کردیم . به هر حال ترجیح میدم اول مردم ببیند حاصل تلاش و زحمات ما رو بهد راجع به اونها بیشتر و مفصل تر و با توضیحات کامل تر حرف بزنیم.

 

 منبع : اختصاصی موسیقی پارس

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام یک از قطعات آلبوم (شلیک)فرزاد فرزین را بیشتر میپسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 51
  • بازدید سال : 101
  • بازدید کلی : 1,049